TMM ❤

Hi dan Assalamualaikum Dudes

*G O O D  B Y E  Form3*


Why The Person In The Picture Is My Bestfriend ?

Mereka semua kawan baik saya 'BFF' lah katakan. Kemana sahaja kami pergi, kami semua akan  pergi bersama-sama. Walaupun seorang sahaja yang hendak ke tandas, kami semua akan ikut serta. Kalau seorang tidak hadir ke sekolah, kami yang hadir ini akan berasa sunyi, janggal dan pelik.

Mereka semua mempunyai kelebihan sendiri dalam pelajaran. Ada yang pandai Sejarah, ada yang pandai Math, ada yang pandai Science. Mereka tidak pentingkan diri sendiri. Mereka menggunakan kepandaian mereka untuk mengajar kawan mereka yang tidak memahami soalan atau latihan yang diberikan oleh guru. Mereka juga berkongsi cara-cara mereka belajar, ini kerana mereka mahu rakan yang lain dapat markah yang sama dengan mereka.

Mereka pandai menjaga hati kawankawan mereka. Kalau ada yang merajuk, putus cinta, masalah, stress, kami akan cepatcepat menyelesaikan masalah mereka. Kalau ada yang pergi bercuti, sama ada luar atau di dalam negara, mereka akan membelikan souvenir untuk kawan yang lain. 

Mereka tidak lupa kawan, mereka best, mereka supporting, mereka baik, mereka cantik mereka pandai, mereka kaya, mereka dermawan, mereka selalu tolong orang, mereka kelakar (selalu membuat yang lain ROFLing) dan yang paling penting kami semua suka dan crush dengan orang yang sama iaitu Mario Maurer . 

❤ Kami kan #TeamMarioMaurer ❤ 


Mereka didalam ayat hanya ditujukan kepada ,
 Fariza , Hanani , Wahida , Sara , Adila , Amiera dan Anis 


*HAHA ,SORRY AYAT MACAM KARANGAN, MACAM TU JE SAYA PANDAI TULIS, SAYA TAK SUKA AYAT SHORTFORM atau AYAT EwWW*


⊱✿ Thanks Dude ✿⊰

1 Dudes ✿: